• Artikelarkiv
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Tip os
  • Udebliver avisen
  • Kontakt/Info 
    • Kontaktoplysninger
    • Annoncer Print
    • Annoncer Net
    • Udebliver avisen
    • Prislister
    • Tryksager
  • TV program
Vælg nyheder fra
  • dit lokalområde 
      Sjælland
    • Albertslund
    • Allerød
    • Egedal
    • Fredensborg
    • Frederikssund
    • Furesø
    • Gentofte
    • Greve
    • Helsingør
    • Herlev
    • Hillerød
    • Hornsherred
    • Hvidovre
    • Hørsholm
    • Ishøj
    • Køge
    • Lyngby-Taarbæk
    • Roskilde
    • Rudersdal
    • Solrød
    • Jylland
    • Ebeltoft
    • Esbjerg
    • Favrskov
    • Fredericia
    • Grenaa
    • Haderslev
    • Hinnerup
    • Kalø Vig
    • Kolding
    • Norddjurs
    • Randers
    • Skanderborg
    • Syddjurs
    • Sønderborg
    • Tønder
    • Varde
    • Vejen
    • Vejle
    • Vojens
    • Aabenraa
    • Aarhus
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
I dag
23°
Dumme blondiner er blevet kloge

Dumme blondiner er blevet kloge

• Forside
  • Nyheder 
    • Lokale
    • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur 
    • Kulturnyheder
    • Det sker
  • TV
  • Fotos
  • Debat 
    • Læserbreve
    • Skriv læserbrev
  • Tema 
    • Frederiksborg gymnasium
  • E-paper 
    • Midtuge
    • Weekend
  • Konkurrencer
  • A-Å 
  • Nyheder
  • Lokale
  • Regionale
  • Sport
  • 112
  • Kultur
  • Kulturnyheder
  • Det sker
  • TV
  • Fotos
  • Debat
  • Læserbreve
  • Skriv læserbrev
  • Tema
  • Frederiksborg Gymnasium
  • E-paper
  • Midtuge
  • Weekend
  • Bil
  • Bolig
  • Nyhedsbrev
  • RSS
  • Mobil
  • Artikelarkiv
  • Konkurrencer
  • TV program
  • Kontakt/Info
  • Kontaktoplysninger
  • Annoncer print
  • Annoncer online
  • Udebliver avisen
  • Prislister mm.
  • Annoncer
  • Ugens annoncer
  • Tast-selv annoncer
  • Guide
  • E-Lokal Shop
  • Tryksager
  • Send os et tip
  • Om Cookie
  •  
  • Lokale sites
  • Sjælland
  • Albertslund
  • Allerød
  • Egedal
  • Fredensborg
  • Frederikssund
  • Furesø
  • Gentofte
  • Greve
  • Helsingør
  • Herlev
  • Hillerød
  • Hornsherred
  • Hvidovre
  • Hørsholm
  • Ishøj
  • Køge
  • Lyngby-Taarbæk
  • Roskilde
  • Rudersdal
  • Solrød
  •  
  • Jylland
  • Ebeltoft
  • Esbjerg
  • Favrskov
  • Fredericia
  • Grenaa
  • Haderslev
  • Hinnerup
  • Kalø Vig
  • Kolding
  • Norddjurs
  • Randers
  • Skanderborg
  • Syddjurs
  • Sønderborg
  • Tønder
  • Varde
  • Vejen
  • Vejle
  • Vojens
  • Aabenraa
  • Aarhus
Bil Bolig E-lokal shop Tryksager Guide
Tast-selv annoncer  
Ugens annoncer  
Fik du læst
Odd Fellow-logen cyklede forbi

Odd Fellow-logen cyklede forbi

Bente og Per fortæller om jordomrejse

Bente og Per fortæller om jordomrejse

Guld til Ålholm Vægtløftning

Guld til Ålholm Vægtløftning

Ung i Hillerød: Skydespil og hardball giver adrenalin

Ung i Hillerød: Skydespil og hardball giver adrenalin

Skriv læserbrev

Indlæg, der skal omhandle lokale emner, vil snarest kunne læses på vores netavis og bringes i den trykte avis, så snart der er plads. For at give så mange som muligt chancen for at komme til orde anmodes du om at skrive så kort som muligt, og maksimalt 300 ord. Husk navn og adresse, "anonyme" indlæg bringes ikke.

Overskrift

Skriv dit indlæg i boksen nedenunder

Afsender (Navn, Adresse)

Debatten lige nu

DEBAT: Mere information om fjernvarmen i Skævinge

Til Jørgen Engberg:Som jeg ser det, har du ikke forstået problematikken her i Skævinge, der jo nu er en del af Hillerød Kommune:...

21-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tak til borgmesteren og byrådet for at kigge på reglerne

Det er dejligt, at reglerne om tilrettelæggelse af lukkedage i Hillerøds daginstitutioner nu bliver ændret, sådan at de følger de regler, som er gældende.Jeg vil gerne rette en stor tak til Kirsten Jensen og byrådet for at have kigget nærmere på reglerne og tilrettet praksis, sådan at de følger de...

DEBAT: Penge lige ud ad vinduet

Jeg hører at genbrugspadsens medarbejdere ikke kan få glæde af alle de dåser og flasker der afleveres der. Kunne kommunen lave en ordning om at de skal samle alt der kan omsættes til penge sammen, som så kan gå til Børn i Afrika.Det er jo penge lige ud til skrot og det er da sindsygt....

DEBAT: Tak til hjemmeplejen

Jeg er en mand på 89 år som for 11 uger siden er kommet hjem fra sygehuset, og nu er jeg hjemmeliggende patient.Derfor vil jeg gerne komme med en tak til hjemmeplejen og lægen for den gode behandling, jeg har fået.Også tak fra min kone på 85....

18-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 2

Tusind tak til Gert Holm-Larsen for et flot alternativ til de grimme bogstaver Jensen's Bøfhus vil pynte facaden med. Det er beskæmmende at man må skilte sådan på en så smuk gammel bygning. Gert Holm-Larsens forslag i Hillerød Posten den 16. maj og tidligere læserbrev fortjener fuld opbakning -...

DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 1

Det er dejligt at konstatere, at Jensens Bøfhus har reageret så hurtigt og konstruktivt på den rejste kritik af facadeskiltningen. To forslag er så bragt til afstemning.Men et tredje forslag er også fremkommet : Gert Holm-Larsens forslag som er beskrevet og vist ved fotomanipulation d. 16. maj i...

DEBAT: Tak til Hillerød Kommune

I strålende sol gik min mand, bror og jeg søndag den 13. maj på den nye cykel- og trampesti til Hillerøds "nye" seværdighed, "Rokkestenen".Vejen er smukt anlagt langs et utroligt stort sendige med egetræer ind i mellem. Selve langdyssen er imponerende i sin størrelse og smukt fritlagt - en stor...

DEBAT: Forringelse af hjemmehjælpen

Gruppen ?Ældre hjælper ældre" i Skævinge har erfaret, at Hilleød kommune er i gang med at forringe rengøringshjælpen til ældre i eget hjem til rengøring hver tredje uge i stedet for som nu hver anden uge.Kommunen har for nylig startet et nyt projekt ?Aktiv i din hverdag? hvor en ergoterapeut træner ...

16-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Jeg er stolt over at være Skævingeborger

Som tilflytter til Skævinge i efteråret 2006, havde min familie og jeg en del skepsis i hovedet over udbuddet af aktiviteter i byen....

15-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Eventyret om to børnehuse

Som alle gode historier og rigtige eventyr, starter historien om Ny Hammersholt Børnehus også med "Der var engang"....

14-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Bøfhusets apostrof?

Det er rart, at vi kan få lov at stemme på, hvad vi mener er pænest på Jensens Bøfhus, som skrift på bygningen.Men hvor kommer den grimme apostrof fra? Den er overflødig i dansk!...

DEBAT: Tre levende lyserøde får. Er det god kunst?

I Gl. Holtegaards park har museumsdirektøren givet en kunstner tilladelse til at 3 får overmales med lyserød farve og sættes på fold. For at bevare farven skal de overmales en 2-3 gange i løbet af sommeren.Til glæde for hvem?...

DEBAT: Har kommunen sparet trafiktælling væk?

Flere boliger, erhverv og indkøbscentre i Hillerød betyder mere trafik. Det er der ikke noget overraskende ved. Men hvordan ændrer trafikmønsteret sig, når der fx placeres en Bauhaus ved Egespurs Allé eller en Bilka i Slotsarkaderne? Det må vel siges at være et yderst interessant spørgsmål for en...

11-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Hvorfor får jeg ikke svar på mine spørgsmål?

Jeg stillede fire spørgsmål i et læserbrev den 3 maj under overskriften "Tror du selv på den Finn Hansen" til Kirsten Jensen (borgmester, S, red.), Peter Nisbeth (S, red.), Tue Tortzen (Fælleslisten, red.) samt Finn Hansen (K, red.).I min verden er det meget uhøfligt ikke at svare når man får et...

11-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: 27 elever i klassen - hvordan forestiller I jer, at det skal lade sig gøre?

Åbent brev til Borgmester Kirsten Jensen (borgmester, S, red.) & formand for Børne-Familieudvalget Rikke Macholm (SF, red)....

10-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Svar til Frank Ferdinansen

Kære Frank Ferdinansen, Tak for dit brev af 2. maj 2012.En sti fra Hillerød til Skævinge er et stort ønske for borgerne. De sidste 10 år har der derfor været flere forskellige projekter oppe og vende, og der har været en livlig debat i området.Kommunen har dermed gennem alle årene fået masser af...

09-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Vi vil forbedre servicen gennem reformer

Af Christina Thorholm (gruppeformand for Radikale Venstre) og Klaus Markussen (gruppeformand for Venstre), begge Hillerød Byråd:Radikale Venstre og Venstre i Hillerød byråd synes begge, at direktionens forslag om et omprioriteringskatalog, som led i budgetprocessen, er rettidig omhu. Anbefalingen...

08-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Vi betaler selv fjernvarme i Skævinge

Jørgen Engberg spørger i Hillerød Posten den 01-05-2012, hvem der betaler for fjernvarmen i Skævinge. Det gør vi selv.Her er lidt tal:I tidsrummet 1996 til og med 2011 har jeg betalt DKK 346.376,18 for fjernvarme. Det svarer til gennemsnitligt DKK 23.000 pr. år. Vores hus er godt isoleret og er på...

07-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Trafik på Herredsvejen

Miljø- og teknikudvalget har igen drøftet trafikproblemerne på Herredsvejen i forbindelse med den planlagte opførelse af Møllebrocentret.Det er tidligere oplyst, at man forventer, at trafikken bliver 10 gange større, så det er en ganske voldsom stigning.Derfor kan man undre sig over Louise Colding...

DEBAT: Hvad bilder Movia sig ind?

Hvad bilder Movia sig ind ?...

DEBAT: Hvorfor boykottede Tue Tortzen to ministre?

Jeg troede ikke mine egne øjne da jeg på Hillerød Postens hjemmeside læste hvad Tue Tortzen (Fælleslisten, red.) svarede på journalistens spørgsmål om hvorfor der ikke var ministre på talerlisten 1. maj på Posen. Desværre afslører Tue Tortzen en gammel-kommunistisk holdning, som jeg troede var...

DEBAT: Demokratisk skibbrud

Åbent brev til borgmester Kirsten Jensen (S, red.):...

DEBAT: Sløseri med skatteborgernes penge

Jeg ved ikke, hvad der foregår i hovederne på de anvarlige for vejene i regionen....

DEBAT: Har de konservative opgivet deet frie marked?

Ved mødet i Hillerød Byråd den 25. april kunne man høre det konservative byrådsmedlem, Finn Hansen, forklare, at han ikke tør skrive under på aftalen om kommunens køb af E.Ons fjernvarmeværk i Skævinge, før der foreligger ”en udmelding om, hvorvidt man bare kan melde sig ud.”...

03-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Tror du selv på den, Finn Hansen?

Det er med afsky jeg læser denne artikel med Finn Hansen (K, red.), Tue Tortzen (Fælleslisten, red.) samt viceborgmesteren Peter Nisbeth (S, red.). Finn Hansen tror at alle i Skævinge vil forlade værket og så vil han stå med et tomt værk! Finn den tror du ikke engang selv på vel?...

03-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Al for høj fart på Funkevej

Trafikken på Funkevej er taget til de senere år, mange kører stærkere end de tilladte 50 kilometer i timen, og der foretages hasarderede overhalinger. Til gene for os der bor i villakvarteret Holmene, som vejen snor sig igennem. Og en risiko for dem som hver dag skal krydse vejen på vej til skole...

02-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Rikke Macholms tale 1. maj

Det er første 1. maj med en ny regering – og har det så gjort en forskel?...

02-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Vil I også støtte ”fri arbejdsdag” i kommunen?

I kølvandet på debatten om børns manglende voksenkontakt og dage uden planer i landets vuggestuer skal politikerne også stille skarpt på landets børnehaver. Som far til et barn i Birkegården i Hillerød har jeg nemlig oplevet en række af de samme tendenser, som burde få alle advarselslamper til at...

01-05-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Cyklister i Slotsgade - respektløst

Dags dato, den 25. april, klokken ca. 14-15 spadserede min hustru og jeg i Slotsgade i Hillerød. På et tidspu nkt på ca. 20 minutter fra Kjøller og op til Netto mødte vi hele ni cyklister totalt respektløst kørende i Slotsgade på gågaden. To par endda ved siden af hinanden. Jeg gjorde flere...

DEBAT: Hvem betaler for Skævinges varme ?

Hillerød forsyning A/S skriver på sin hjemmeside:"Om osHillerød Forsyning er en koncern, som består af syv virksomheder: Hillerød Forsyning Holding A/S, Hillerød Service A/S, Hillerød Vand A/S, Hillerød Varme A/S, Hillerød Spildevand A/S, Hillerød Affaldshåndtering A/S, Hillerød Kraftvarme ApS....

DEBAT: SMS mig her og SMS mig der

Man skal SMS'e for at komme på et offentligt toilet, og man skal SMS'e for at få oplyst, hvornår bussen kører. Skal man så også SMS'e, når der ikk er mere toiletpapir, og skal man SMS'e til chaufføren på bussen, så man er sikret en ståplads, når den endelig kommer frem?Sig mig, har hverken DSB...

30-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Er 16 millioner til vedligehgoldelse af veje nok?

På to år er der anvendt 16 millioner på vedligeholdelsen af veje i Hillerød Kommune, og dette er godkendt af byrådet i Hillerød.Fint nok, men er den måde, hvorpå man vedligeholder vejene, nu også den bedste?...

DEBAT: Gode arrangementer hos "Fikst"

I foråret har der været 3 arrangementer i butikken Fikst i Nyhammersholt. Jeg har været til to af dem, som begge var meget vellykkede....

DEBAT: Hvor tæt på er fjernvarmekøbet ?

Jeg kan forstå, at Hillerød Forsyning er tæt på at købe fjernvarmeværket i Skævinge, men at man afventer behandlingen af et lovforslag om at afskaffe tilslutningspligten, der skal finde sted den 24-05-2012.Der udtrykkes frygt for, at en ophævelse af tilslutningspligten i Skævinge vil betyde, at man ...

DEBAT: Halve oplysninger om salg af Skævinges fjernvarmeværk

Igen får vi kun halve oplysninger fra Hillerød forsynings formand Finn Hansen, i artiklen ”fjernvarmekøb er meget tæt på” på hip.dk den 27. april....

DEBAT: Hvorfor skal skatteydere i Hillerød betale for graffiti?

På byrådsmødet den 25. april rejste jeg, i den offentlige spørgetid, et prioriteringsspørgsmål, som i nogen tid har bekymret mig. På mødet i kultur- og fritidsudvalget den 6. marts blev 15.000 skatteyderbetalte kroner bevilget til, at aktivisterne i Ungdomshuset på Jagtvej kan rende og lave...

27-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: En kompliment til Hillerød Posten

Tak til Hillerød Posten for en god og positiv journalistisk linie, som er en behagelig kontrast til f. eks. DR's Tv-avis, som ofte fokuserer på den sure og negative detalje.Avisen fra den 24/4 var et flot eksempel herpå....

DEBAT: Busrute 301 er prøveklud for Movias spareiver!

Movias sidste nye påhit med at fjerne skiltningen med afgangstiderne fra stoppestederne og i stedet opsætte noget, der er komplet uforståligt og hvor man beder passagerne om at sende en SMS, hvis de vil vide, hvornår der går en bus.Det kan vi ikke acceptere!...

DEBAT: Godt gået af affaldsindsamlerne

I forbindelse med DN's affaldsindsamling d. 22/4 så jeg med glæde at der mange steder gik folk rundt med gule veste og DN's karakteristiske affaldssække. TAK til alle jer der har hjulpet med at gøre Hillerøds grønne arealer og legepladser skønnere....

23-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Hvorfor er skolebørn allerede veludviklede "natursvin"?

Kære forældre, når I nu til morgen sender Jeres dejlige børn i skole med en madpakke smurt med kærlighed og omhu, kan I så ikke lige hilse dem fra den ældre dame der i dag i flere timer har gået i brombærkrat og bøgebuske lang stien på bagsiden af Kulsvierskolen og opsamlet emballagen fra deres...

23-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Affald - denne gang omkring Hillerød Hospital

Med risiko for at blive beskyldt at DSU for at skrive uvæsentlige læserbreve vælger jeg alligevel at pege på følgende forhold:Som et led i debatten omkring rygning er det besluttet, at der blandt andet på Hillerød Hospital ikke må ryges på hele arealet. Altså skal medarbejdere, patienter og...

22-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Rædsom og skæmmende skiltning på Jensens Bøfhus

Hvor er det trist, at Jensens Bøfhus har formået at indhente tilladelse til den rædsomme skiltning på den gamle Slotskro, og så endda lige overfor vores smukke slot. Skiltegruppen i kommunen har åbenbart ændret politik....

21-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Regeringen knokler for flere praktikpladser

Af Rasmus Prehn, medlem af Folketinget for Socialdemokraterne, Peder Pårs Vej 10, Aalborg:9.400 elever på landets erhvervsskoler står lige nu uden praktikplads. Det fremgår af helt nye tal fra Arbejderbevægelsens Erhvervsråd, AE-rådet. At unge mennesker med mod på livet og vilje til at uddanne og...

21-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: Nu glemmer du ikke os fjernvarmekunder, Kirsten?

Kære Kirsten,Jeg kan kun være enig i målsætningen. Det, der er problemet, er at vi ikke kan se en tidshorisont for os her i Skævinge, mens der er flere tiltag i Hillerød By omkring fjernvarmen og varmeforsyningen....

20-04-12 | Læs hele indlægget

DEBAT: De har næppe lokalplaner i Las Vegas

Svar på mail fra borgmester Kirsten Jensen (V).Jeg har læst lokalplan 322 igennem og vil hermed kommentere min forståelse af intensionerne fra lokalplanen:Den bygningsmæssige renovering af den gamle Slotskro er udført med stor hensyntagen til bygningens oprindelige udseende og til de nære omgivende ...

DEBAT: Kontanthjælp eller feje gade-penge

Kære Klaus Markussen.Det lyder ummidbart som en fornuftig løsning, at lade unge og kontanthjælpsmodtagere, arbejde for støtten. Det er kun en god løsning, hvis der er job/studiplads at få. Men det fortrænger normale job, og derfor skal man have en normal timeløn eller tilsvarende antal timers...

DEBAT: Hvor er mit Hillerød?

Der var en gang hvor der lå en lille perle rundt om en lille sø og et stort slot. der kom mange visioner for denne lille perle, men mest gik på vækst, og så skidt med hvordan vi fik gang i væksten....

DEBAT: Bilka minder om Føtex

Så blev der endelig lejlighed til at besigtige det nye Bilka i Slotsarkaderne, uden at skulle stå i kø helt ud til parkeringshuset.Parkering? Vi parkerer gerne i Arkadernes parkeringshus og bruger dankortet i forbindelse med dette. Hov, så betaler Bilka ikke den første time...Nå, men vi...

DEBAT: Vi kan ikke bo her uden busser

Åbent brev til kommunen: Lad være med at skære på bus 303 til Gadevang!Vi har haft busdrift hvert 20. minut, nu har vi hver anden time. Klokken 8, 10, 12, 14, 15, 16, 17, 19, 21. To timer imellem. Skal Gadevang være en udkantsby af Hillerød?Vi kan ikke bo her, hvis der ikke er en regelmæssig...

DEBAT: I Venstre ved vi, hvad vi vil

...

19-04-12 | Læs hele indlægget

TV
Kasper Hjulmand:
Kasper Hjulmand: "Det havde jeg ikke set"
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
12-årig starter kræft-indsamling: Donerer selv 20.000
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Pernille Aalund: Mænd er overflødige
Kronprins Frederik træner tennisbørn
Kronprins Frederik træner tennisbørn
Læserbreve - Top 10

DEBAT: Jeg er stolt over at være Skævingeborger

DEBAT: Eventyret om to børnehuse

DEBAT: Bøfhusets apostrof?

DEBAT: Forringelse af hjemmehjælpen

DEBAT: Tre levende lyserøde får. Er det god kunst?

DEBAT: Tak til Hillerød Kommune

DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 1

DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 2

DEBAT: Tak til hjemmeplejen

DEBAT: Hvorfor får jeg ikke svar på mine spørgsmål?

Nyheder på e-mail
Modtag nyheder på e-mail hver dag
Forsiden netop nu
Jeg troede min bil ville vælte

"Jeg troede min bil ville vælte"

Handicapvogn tog Toyota med i voldgraven

Handicapvogn tog Toyota med i voldgraven

Hjulmand: Det havde jeg ikke set

Hjulmand: Det havde jeg ikke set

Jensens Bøfhus og læserne har bestemt sig: Skiltet på Slotskroen skal være af messing

Jensens Bøfhus og læserne har bestemt sig: Skiltet på Slotskroen skal være af messing

Se kortet: Her skal Hillerøds offentlige toiletter renoveres

Se kortet: Her skal Hillerøds offentlige toiletter renoveres

Nedslidte toiletter skal have en overhaling

Nedslidte toiletter skal have en overhaling

Læserne har talt om bøfhusskilt

Læserne har talt om bøfhusskilt

Hillerød har solgt for 53 millioner ejendomme og byggegrunde

Hillerød har solgt for 53 millioner ejendomme og byggegrunde

E-paper

Midtuge

Weekend

E-lokal Home

E-lokal Travel

Sommerudflugten

Tillykke
Sølvbryllup.
Sølvbryllup. I anledning af Ulla & Poul Børges sølvbryllup onsdag den 30. maj, inviteres familie, venner og bekendte kl. 06.30, til morgensang/morgenmad på adressen: Lindehøj 13 i Allerød. I ønskes kæmpe stort tillykke med dagen fra jeres børn og svigerbørn.
Se flere
Fik du læst
Underretninger om dronningens overlevelse

Underretninger om dronningens overlevelse

Færre parkeringspladser reder budgettet for nyt superhospital

Færre parkeringspladser reder budgettet for nyt superhospital

Kulturens motionsdag i smukke omgivelser

Kulturens motionsdag i smukke omgivelser

Ny produktionsskole er på vej i Hillerød

Ny produktionsskole er på vej i Hillerød

loading...
Lokalavisen.dk - Sjælland
Vejede 30 kilo for meget: Nu løber han 100 kilometer i træk

Vejede 30 kilo for meget: Nu løber han 100 kilometer i træk

"Jeg vejede 30 kilo for meget for cirka tre år siden. Jeg...

Hjælp os: Hvilken bil er det på billedet?

Trafikkaos: Pengesedler fløj rundt på motorvej

Ni anholdt efter kæmpeslagsmål i Nordsjælland

Politiker rystet over politi-lukning

Smugkig på kæmpe feriecenter

Lyngby får ikke nyt stadion: Det gamle renoveres

Ugens annoncer

Vælg en bestemt kategori - eller

se alle ugens annoncer
Guide - i dit lokalområde
Guldtømrer
Klinik For Fodterapi
HHM  Ejendomme A/S
Frederiksborg Kulturcenter
Facebook

Mest læste

• Forulykket yngre bilist havde glemt ulykke
  • Vennetjeneste gav bagslag: Ung mand uden kort kørte vennen i hans bil
  • Kasper "Wollee" Lund gennemtæskede gedeskindet i Slotsbio
  • Vinderne til slotsmiddagen på Leonora er fundet
  • Akuttelefon har ringe effekt
  • Tyve gennemrodede villa
  • 2.m stod for skud
  • Odd Fellow-logen cyklede forbi
  • Sprogcenter gav penge tilbage
  • Nordsjællands Politi holder lukket fredag

112

• Tyve gennemrodede villa
  • Vennetjeneste gav bagslag: Ung mand uden kort kørte vennen i hans bil
  • Forulykket yngre bilist havde glemt ulykke
  • Kvindelig bilist påkørte kalveflok i nattemørket: En kalv aflivet
  • Flygtet asylansøger anholdt i restaurant-razzia
  • Nordsjællands Politi holder lukket fredag
  • 19-årig dømt: Modtog politiet med skarpladt pistol
  • Mareridt: Forældre troede Emilie døde i flystyrt
  • To ældre plyndret af kvindelig tricktyv
  • Serievoldsmand dømt for to overfald på kvinder

Seneste læserbreve

• DEBAT: Mere information om fjernvarmen i Skævinge
  • DEBAT: Tak til borgmesteren og byrådet for at kigge på reglerne
  • DEBAT: Penge lige ud ad vinduet
  • DEBAT: Tak til hjemmeplejen
  • DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 2
  • DEBAT: Skiltet på Jensens Bøfhus 1
  • DEBAT: Tak til Hillerød Kommune
  • DEBAT: Forringelse af hjemmehjælpen
  • DEBAT: Jeg er stolt over at være Skævingeborger
  • DEBAT: Eventyret om to børnehuse
TV - Mest sete
Køer lukkes på græs: Se dem hoppe og springe

Køer lukkes på græs: Se dem hopp...

Søndag var det køernes dag i Danmark. Og forårsfesten blev fejret p...

Ekskærester er guld værd

Ekskærester er guld værd

Foråret er over os og amorinerne er i luften. Det betyder, at flere...

Sådan sikres din nummerplade mod tyveri

Sådan sikres din nummerplade mod...

Flere og flere bilejere mister deres nummerplader til langfingrede ...

DET SKER - i Hillerød og omegn
22-05
Koncert med Fangekoret
23-05
Kunstudstilling: Strik, tyggegummi og brændt emballage
26-05
Krig i kunsten
26-05
Torvekoncert med Zacharias Celinder og Nanna Katrine
28-05
Gospelkoncert
I samarbejde med KULTUNAUT.DK
Se flere

loading...
Afstemning
Jensen's Bøfhus foreslår to nye skilte til deres facade på Slotskroen - i stedet for det nuværende og udskældte skilt. Hvilket forslag, mener du, er det rigtige?
Mulighed Jensens A med mindre og stadig røde bogstaver
6 %
Mulighed Jensens B med mindre messingbogstaver
94 %

loading...

loading...

loading...
Hillerød Posten A-Å
ANNONCER
Net |  Print |  Priser
UDEBLIVER AVISEN?
Kontakt os