Den nye arena skal efter planen stå færdig i slutningen af 2019. Foto: Martin Warming

Den nye arena skal efter planen stå færdig i slutningen af 2019. Foto: Martin Warming

Hillerød Arena er kommet godt fra start - selvom den slet ikke er bygget færdig endnu

Hillerød Arena er slet ikke bygget færdig endnu, men 'samarbejdspartnerne' står nærmest i kø for at købe sponsorater

Af
Martin Warming

Den kommende Hillerød Arena ved FrederiksborgCentret på Milnersvej har fået endnu en samarbejdspartner. Det er GF Forsikring, der har meldt sig i koret af sponsorer, der bakker økonomisk op med en pose penge til den kommende arena, der åbner i slutningen af 2019.

"Det er nogle rigtig gode rammer, især når Hillerød Arena står færdig, og det vil vi gerne være en del af. Det er et godt koncept med sport, kunst, musik med videre., så det rammer bredt. Vi vil gerne skabe endnu flere relationer i det nordsjællandske, og det håber vi denne aftale kan hjælpe os med, for vi ønsker at være endnu mere synlige og lokale i Nordsjælland," siger afdelingschef Susie Uldall Klausen fra GF Forsikring, som også nævner, at forsikringsselskabet er en del af lokalsamfundet, og at der derfor er naturligt at investere i synlighed netop hér.

GF Forsikring har tegnet én af de store samarbejdsaftaler på 300.000 kroner for to år med Hillerød Arena. Og dermed er foreløbig 35 virksomheder blevet samarbejdspartnere og bidrager med tilsammen næsten tre millioner kroner.

Det mest imponerende er, at Hillerød Arena slet ikke eksisterer endnu. Byggeriet af den 8.800 kvadratmeter store arena er dog i fuld gang, og det ventes at den nye arena, der får plads til 3.000 siddende publikummer, vil være klar til indvielse i december 2019.

GF Forsikring har tegnet én af de store samarbejdsaftaler på 300.000 kroner for to år med Hillerød Arena. Fra venstre er det salgsdirektør Henrik Parbst, afdelingschef Susie Uldall Klausen fra GF Forsikring og Carsten Larsen, der er direktør i FrederiksborgCentret.

GF Forsikring har tegnet én af de store samarbejdsaftaler på 300.000 kroner for to år med Hillerød Arena. Fra venstre er det salgsdirektør Henrik Parbst, afdelingschef Susie Uldall Klausen fra GF Forsikring og Carsten Larsen, der er direktør i FrederiksborgCentret.

Forrygende start

"Vi har fået en forrygende start og er blevet taget godt imod. Normalt vil det være nemmere at sælge en idé, når man kan vise nogle færdige, fungerende rammer. Men vi har et koncept, som virksomheder af alle størrelser kan bruge – både til medarbejdere og kunder. Flere har også valgt fra starten at tegne for flere år," fortæller salgsdirektør Henrik Parbst i en pressemeddelelse.

Den første kontrakt blev underskrevet 8. september og på den korte tid siden er så yderligere 34 kommet til – og Henrik Parbst har absolut forventning om, at tempoet holder, så endnu flere vil være med fra starten af arenaen, som bliver helt unik – og dermed attraktiv for Hillerød, Nordsjælland og det nordlige København.

Bredt program

Udover at Hillerød Arena får en masse faciliteter og muligheder, som også kan spille sammen med resten af FrederiksborgCentret, så er det gennemgående træk for samarbejdspartnerne, at bredden i de aktiviteter, der foregår, er så stor.

"Her kommer flere end én million mennesker om året og den brede palet i tilbud, som samarbejds-partnerne får adgang til, gør, at det ikke 'kun' henvender sig til de kunder, som interesserer sig for eksempelvis sport. De kan derfor udnytte mulighederne meget bedre," siger Henrik Parbst i pressemeddelelsen.

Publiceret 18 November 2018 10:00

SENESTE TV